Doğu Mah. Ortanca Cd. 73/A, 34890 Pendik/İstanbul
tr

Şikayet Politikası

Anasayfa » Şikayet Politikası

  1. Hasta veya yakınları, tüm şikâyetlerini yazılı olarak iletebilirler.
  2. Şikâyetler Hasta Hakları Birimi’nde Hasta Şikâyet Formu doldurularak alınır.
  3. Şikâyetlerin sonucu, bilgi edindirme yasasında belirtilen süre içinde Hasta Hakları Birimi tarafından bildirilir.
  4. Hastanemiz, yasa, yönetmelik ve yönergeler nedeniyle çözülemeyecek şikâyetleri, çözümü araştırılmak üzere bir üst makama iletilir.
  5. Hasta veya yakınları, tüm şikâyetlerini yazılı olarak iletebilirler.
  6. Şikâyetler Hasta Hakları Birimi’nde Hasta Şikâyet Formu doldurularak alınır.
  7. Şikâyetlerin sonucu, bilgi edindirme yasasında belirtilen süre içinde Hasta Hakları Birimi tarafından bildirilir.
  8. Hastanemiz, yasa, yönetmelik ve yönergeler nedeniyle çözülemeyecek şikâyetleri, çözümü araştırılmak üzere bir üst makama iletilir.
Hizmetlerimiz Hakkında Daha Fazla Bilgi Almak İçin Bizi Arayabilirsiniz: